Я тут чув в вас в рашці нова драма (ну, не дуже нова насправді, теж вже кілька місяців) через якийсь новий серіал про підлетків-бандитів, "Слово поца" чи якось так. Ну, звичайно, в країні, яка вже майже два роки веде загарбницьку війну і при тому несе величезні втрати в буквально всіх ресурсах, немає же іншої причини для драми крім якогось чергового серіалу про злочинців, хіба ні? Ну, щодо власне серіалу, я нічого не казатиму, бо не дивився і не бачу в тому сенсу. На побут, стосунки і долю малолітніх радянських бандитів, чи реальних, чи вигаданих, мені, чесно кажучи, насрать. Спостерігати за їх пригодами для мене більш менш настільки ж цікаво, як спостерігати за хробаками у м'ясі, що гниє.
Але от його режисер, людина відома як Жора Крижовніков, мені знайомий, я в деякі часи мав можливість познайомитися з певними зразками його творчости і навіть багато років тому присвятив йому пост: #KE2KJS За минулі роки моє ставлення не змінилося: Жора Крижовніков це режисер, який не робить якісне кіно не через відсутність таланту чи навичок, а просто через те, що він розуміє, що працює на бидло, то і немає сенсу метати бісер перед свинями. І насправді, певно ще не було в історії такого режисеру, що би так відверто зневажав власного глядача і годував його лайном, а глядач би їв і просив ще. Мабуть і бути не могло, бо для цього потрібна ціла цивілізація, що побудована виключно на вихованій з дитинства зневазі кожної окремої людини в першу чергу до самої себе. І ось, наприкінці 2022 року цій унікальний режисер робить черговий твір, який викликає просто божевільну реакцію майже в усіх шарах російського суспільства. І при тому, що реакція є дуже різною, байдужих практично не лишається. І це, на мій погляд, ідеально ілюструє російський так званий народ і його смаки. Я тепер чекаю, що й інші російські режисери підуть шляхом Жори Крижовнікова та припинять вкладати будь які думки і будь які зусилля в свій продукт. Бо нащо? Піпл, як кажуть, і так хаває, то й немає сенсу якесь старатися.